星期六, 8月 8

恐懼

升咗咁多, 又一路加貨, 計計數自己都有啲心虛. 見人地日日咁走, 21200 大关前又行人止步, 都咪話唔驚.

波幅易食, 但通常睇番記録都覺自己傻仔. 跌落去梗係唔会高興, 但仲有現金係手唔係買平啲嚤, 如果而家唔係高到升唔番去. 想大注汁都撈埋, 一升上去又變做傻仔了, 当然不做就賺唔到啲差價啦. 經過呢几年, 真正值得食既真係無几多次, 零四年一次, 零七年尾第二次同埋零八年十月个次囉. 熊市头尾或牛头調整急跌当然食得過, 但十个怕且都無一个食到呱, 其他更小波幅怕且更难食了, 起碼對我係囉. 食到当然开心, 但更多既就係沽過籠, 升番又唔憤氣去買回, 跟住就同市場拜拜囉, 呢几个月見唔少啦.

个市一日未升穿三萬二嚴格嚟講都未算係牛市, 但我就几肯定咁講, 而家全持貨既投資者差不多实跑贏九成以上玩票者(我未做得到), 当然能利用往后調整者梗係醒啲, 但本人上年玩都咁大都只係食到餸头餸尾, 跟住啲波幅都係讓賢好過囉, 反正大部份人既風險胃納應該係提高而唔係去炒, 百萬倉己經做咗示範啦, 正常人都几难接受, 或者覺得只係紙上談兵, 但出面倉不知死咗几多, 自己呃自己同埋順便騙旁人既又几多个, 如果連自己都唔信, 都唔知信邊个好囉.

个啲話要等跌破一萬先買, 佢地真係賺得到嗎? 个時咪又轉睇六七千囉, 食到啲小小小反彈又如何? 怕且咁黑仔开口中最尾都係个啲超蟹頑固者賺得多過呢啲口水尾囉.

5 則留言:

  1. 唔係聽你講,我都不會在破16,800大舉入貨,很感謝你。

    現在我這兩個月幾乎全倉,前幾日買突了少少貨。

    回覆刪除
  2. greatsoup: 喱个係你本事同自己決定, 我都係摸住石頭而已.

    回覆刪除
  3. 有得睇無得玩好慘ga~~5d 入股kk基金啦~~XDD

    回覆刪除
  4. 查實人地話香港而家熱錢入流所以導致資產價值上升,是否真有其事?熱錢從何而來?原因是否怕美國通脹gum簡單?

    回覆刪除
  5. 第二,市場是否斷估經濟好jor?(可能我睇新聞小)是否需要價格調整?

    回覆刪除